Adv

7/13/2010

上網十年

原來唔覺唔覺咁,自己上網已經超過十一年(大約差唔多啦)

係 webarchive 居然重揾得到自己十年前寫落嘅 website....超難看的配色, 無聊的 GIF, 從來沒有用過的 ActiveChannel, 一堆玩的 JavaScript (居然 compatible to Chrome)

睇返, 其實依十年內我自己同 JavaScript & HTML 一樣大部份時間都可能無咩進步......
當年未有 jquery 之類 framework, 自己寫動畫係好玩(好煩)
記得決定個 website 要用 IE5.5+ 嘅原因係 CSS clip 同 AJAX support

我依然覺得十年前嘅 BBS CGI 係我自己嘅一個 milestone,自己寫一件公開真係應用到嘅程式, 雖然去到最後都應該只得我一個人用

再早之前嘅記錄相信已經揾唔到
無 archive 到嘅 newsgroup message, 只係用過一個星期嘅 ICQ UIN, 已經取消左好耐但一直都話我 "已登入" 嘅 yahoo mail, uhome年代嘅 website ........ 我好似無用過 geocities???

沒有留言: