Adv

4/03/2011

原來 MoneyManager Ex 已經更新到 0.9.7.0

最近很忙,差不多都已經忘記了自己有這個小空間要打理.....

最近才抽時間把枱面堆績如山的收據整理,我的朋友都應該會知道我有記低開支的習慣。

原來我都已經用左 Money Manager Ex 好幾年,雖然唔係每一蚊我都可以記得用左係邊.但至少係理財係有幫助, budgeting, tracking, estimation, 同理 monitoring 都有用

點解我又會突然提起佢呢,因為今日先至發現佢出左新版本(其實都唔新,都已經好耐)咁其實佢一直都有推陳出新,今次又有咩特別呢?

叮嚀在我第二次發現居然有 application 有針對中文輸入法同使用者習慣做改良

- Escape key will not close the New/Edit transaction window (for Chinese typing support).

上一次我見到嘅係 Eclipse 會自己因 user.language 轉掉 default 的context Auto-Complete 的 shortcut key (en時用 Ctrl+Space, 而如果是zh 的時候 default 是 Alt+/)

實在很貼心...因為我也試過無數次按了 Esc 把 popup 入錯手給關了.....在很多不同的 app 當中

 

 

沒有留言: