Adv

9/11/2009

最近都在寫 C#

唔係好習慣, 特別係 naming 同 IDE 嘅用法。始終 Eclipse 實在太好用啦。

的確 C# 係 language 同 syntax 上面都比 Java 先進,不過個 VS 實在太大食,而且個 Internet 同部機實在太慢啦!!

I miss Eclipse, 我每日至少會講一次

好在我重未老,學習能力同上手能力都依然好高。但係個 Internet 同部機實在太慢啦 (x2)

Java 7 聽左咁耐,都唔知幾時先至有。但另一邊 C# 4.0 好快接近。我係唔係要改我自己嘅 major language 呢?

或者 Ruby?, Python?, JavaFX? 定係 Android? Java ME? 甚至 C++ 呢?

3 則留言:

Derek Lio 說...

其實我覺得, 有左LINQ的C#.... 如果要快快手手起一個project的話, C#真係會方便過java好多.......
但你major..... 都係做返web development?

Dennis 說...

唔好話快過 Java 好多, 根本 3.5 已經快過 2.0 好多
不過係有時D野唔慣, 係做左先至發現原來有其他簡單方法.

睇返轉頭, 其實我個人寫野係無咩 focus, 因為轉咩都好我都比身邊其他人快上手, 主要都係係邊樣野寫得耐嘅唓
只係 major 會決定我平時會注意咩 blog 同睇D咩 article

web or non-web? business, mobile or cloud?
functional? SOA? 定係開始學術性多D? 管理層多D? 設計多D??

Derek Lio 說...

讀management 算LA =P
SOA, 我有時覺得, 係marketing jargon多過實際用途.....